lyxdricka :)

Jag är sugen på lyxdricka! Dvs, Smirnoff Ice, Breezers och Wine Coolers. Dessvärre är det inte ofta man har råd att köpa detta inför fest, det blir för dyrt! Jag sa till Johan att jag tänkte lyxa med detta till vår födelsedagsfest den 15e men att jag mer var sugen på mys och dricka dom. Då kom han med den fantastiska iden! Den 15 innan festen ska vi mysa, bada bubbelbad, äta gott och dricka lyxdricka! Jag längtar! Tänkte först genomföra planen det 8e innan släkten kommer för att fira men det kändes inte lika roligt eftersom, jag vet inte..

Wiiiie, det är fortfarande lite roligt att fylla år :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är för fan SKITKUL att fylla år!!! När ska folk haja det?! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback