måndag.

Ekonomitenta nr 2 är avklarad! Det känndes mycket enklare än den första men man ska inte säga att det var lätt om det visar sig gått dåligt. Jag vet några korkade saker jag gjode på budgeteringen. Jag skrev med avskrivningen, sen överanalyserade jag allt och suddade ut det! Och det skulle stå med, panik på mig själv! Kan jag bara inte lita på den första känslan? Men talet gav 10 p så det blir nog bara två poängs avdrag för det. Hoppas!

Detta betyder att jag idag inte har ett jota att stressa runt med! Och imorrn är jag ledig. Jag vill hitta på något roligt, inte bara slöa på soffan.

På vägen hem från komvux där vi hade tentan tänkte jag ta en smidig väg hem. Den var inte smidig. Jag har en gång tidigare cyklat denna väg hem från Jenny en blöt kväll. Detta betyder att jag inte minns att en del av vägen jag cyklade var gångväg! Så när jag inte kom längre med bilen fick jag vända om helt enkelt. Sen skulle jag ta en tripp för att leta reda på Jet. Tog en låååång omväg och trodde jag var vilse tills jag tillslut hittade. Men den rätta vägen skulle ju varit betydligt smidigare att ta. Fyndade bensin för 12.64! Har inte betalat månades bensinräkning till pappa, jag har inte råd! 355 kr på kontot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback