måndag.

Idag var det den PERFEKTA morgonen. Det ända som jag skulle vilja lägga till, till framtida mornar är en kopp te. Och det ska väl gå att fixa. Vi gick upp samtidigt imorrse och jag skulle skjutsa Johan till jobbet på väg till skolan så det blev låångmys i sängen innan uppstigning. Varje morgon borde börja med massa kramar! Jag gjorde mig iordning för att kunna visa mig ute bland folk och Johan kollade på nyheterna och så lyssnade vi på Corinne Bailey Rae. Laddade ner hennes skiva i lördags så nu har vi ytterligare en skiva som vi båda tycker om. Fler såna borde vi skaffa.  

Körningen till Västerås var jobbig, trött så in i var jag! Men Andrew Strong höll mig vaken. I skolan var jag och Lena riktigt duktiga! På tre timmar blev vi klara med dagens jobb, fantastiskt skönt! Vårt företag hade tjänat massa pengar till idag, så det blir spännande att se hur det går till imorrn.

Blev budget wok till lunch och nu ska jag bara vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback