massa helgplanering.

Helgplaner som nu ska hinnas med på söndag:
- Måla klart hallen
- Mäta hyllor till klädkammaren
- Renas ut saker till uteförrådet
- Fixa massa tvätt
- Mysa såklart!
- Ev. gå på bio

Lördagen nästa helg jobbar jag också så på söndagen flyttar jag hem så då måste allt vara redo för mina 1000 saker. Det ända som vi verkligen behöver är en tvmöbel så jag spanar på blocket varje dag! Det verkar gå i perioder då alla vill sälja sina tvmöbler. Nu är det icke en sån period.

Även lördagen efter det jobbar jag så på söndagen ska vi försöka hinna med en tripp till Ikea och köpa lite smått och gott. Nattduksbord, väsklåda, glas, rivjärn, lampa mm. Och vinglas som det inte gör något om de går sönder, gillar inte att ha mina Lassa Åhberg och Orrefors framme på fest! Ska kolla om min far vill bidra med ett barbord då mamma bidrar med deras gamla barstolar :)

Jag blir snurrig när jag tänker på allt som ska hinnas med. Måste meddela Johan om min helgplanering så han inte gör något annat viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback