Mills är lat.

Jag är lat. Planerade tidigare idag att ta en cykeltur. In mot stan, ner till hamnen, bort längs vattnet mot Löga och hem igen men inte blev det av inte. Jag ville verkligen göra det men kunde inte lyfta rumpan från soffan. Så irriterande! Eller så är det bara det faktum att det är så otroligt trist att vara ute och promenera / ta en cykeltur själv. Har suttit och läst "Den tusende gången" som jag lånat av Emma. Har inte hunnit läsa något ur den på jättelänge eftersom det varit så mycket ekonomipluggning.

Inatt hade jag ytterligare en tentaångest dröm. Mycker konstigt eftersom jag inte har nästa tenta förrns om tre veckor och den kursen inte har börjat än..

Emil har ett program som Johan ska låna. Ett program som jag längtat efter sen jag skaffade min bärbara darling. Det gör så att man kan ladda ner musik till Ipoden från mer än en dator! Så nu slipper jag 1. Lägga all musik på den externa hårddisken 2. Åka till pappa 3. Koppla in hårddisken där för att få in musiken på Ipoden! Det är helt underbart, tack Paris : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback