onsdag.

Alla är vi lite dagvimsiga ibland men denna vecka är värre än de flesta. Har hört förslag på att det skulle vart tisdag, torsdag och diverse dagar idag men inte onsdag. Personligen känns det som torsdag, anledningen är att jag har varit här sen söndags som jag inte brukar. Har inte varit hemma i Väsby på två veckor, ska bli spännande att se hur det ser ut när jag varit borta så länge!

Idag var en helt onödig dag fram till klockan 11.30. Rolf (vars föreläsningar brukar vara väldigt bra) pratade mest om sin Dubai resa.. Sen fick vi en varsin cd-skiva för att förbereda oss inför de närmaste två veckorna. Ska kolla på info filmen en gång till så allt klarnar upp lite mer till imorrn då vi börjar på riktigt. 

Imorrn slår partyeliten till igen, dvs Jenny och jag : )
Ska göra ett besök på systemet efter skolan och sen placera oss min soffa med öl, vin och en kortlek. Jag ska även bjussa på kyckling och ris till middag! Jag älskar att göra något oväntat i veckorna!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback