onsdag.

Imorrse kunde jag bara inte vakna, det snurrade i huvet och det kändes som jag låg i vinterdvala! Men ibland måste man helt enkelt. Idag gav inte skolan och skolarbetet något positivt åt oss. Har gått ännu sämre och nu ligger vi på -31000 kr! Hur kunde detta hända. Nu orkar vi dock inte bry oss längre, det får gå som det går och jag säger detsamma om tentan på fredag. Som Bettan sa "Vi har inte gjort något annat än att gissa i två veckor" Och det är mycket sant då vi inte har fått någon respons på arbetet, inte ens genomgångar för hur man ska tänka. Jaja, så är det. 

Idag finns det inget för mig att packa.. Lite trist, för jag blir alltid på så glatt humör när jag packar inför hemflytten!

Och det känns förresten som torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback