onsdag.

Jag trodde verkligen att jag redan bloggat en gång idag, men det hade jag inte. Är nog lite trött i huvet. Idag när vi kom till skolan fanns inte Andreas på plast kl 9 när vi skulle börja. Någon kollade mailen och det visade sig att han var sjuk och dagen som skulle ägas åt föreläsning om bokslut försvann. Vi fick gårdagens reslutat i spelet och jag och Lena fick ett hotell. Det går riktigt bra för oss nu, restaurangen går prima och snart hoppas vi att hotellet går lika bra! Meningen var att vi nu skulle fatta beslut om bokslutet utan föreläsning vilket inte gick så jättebra så vi fick tillåtelse att lämna in dagens uppg utan beslut. Tur det för vi förstod ingenting.

Så dagen som egentligen skulle slutat kl 4 avslutades 11.30. Vad ska man göra då hela dagen? Tänkte börja lite på säljledningsuppgiften men jag orkar verkligen inte, den är inge rolig. 

Förra veckan planerade jag och Jenny lite löst att dricka och gå till kåren idag. Vi ställde in det, vi är för trötta : ) Men vi e inte dåliga för det!

Jag kommer jobba 3 lördagar irad. Det betyder att jag kommer komma hem lördag natt och åka till V-rås på måndag morgon. Mitt intim liv kommer dö ut denna höst och vinter :( Och när ska jag ha tid att gå till Taras för den obligatoriska vaxningen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback