Pilates :)

Eftersom min pilatesträning utgick igår pga ryggen så körde jag hårt idag! Men jag skulle fortfarande vilja ha en video. Och så behöver jag lite hantlar. Men det känns lite onödigt att köpa det eftersom min förhoppning är att börja på friskis nästa termin. Skivstång, here I go again!! Körde runt 50 rygglyft, 50 armhävningar. Och massa massa massa magövningar, dom håller jag inte reda på. Benen stuntade jag i. Tror att dom har blivit mindre för alla mina jeans är slappa i låren. Och mindre jeans kan jag inte köpa för då får jag inte plats med höfterna. Det blir till att tvätta alla jeans!

Har inte orkat ta hit man yogamatta eftersom jag snart flyttar hem igen. Men det skulle vara nice att ha den eftersom golvet här är så fruktansvärt äckligt. Tack Emma och Markus för att jag fick eran gamla damsugare så jag slapp köpa en, men den suger inte så bra :P 

Nu lyssnar jag på White Snake Greatest Hits som jag laddade ner i helgen. Det slog oss på Sweden Rock att vi bara hört typ 3 låtar av de dom spelade. Kaos, så nu ska jag lära mig flera. Så jälva bra!!

Imorrn blir det 5:an igen! Om det inte regnar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback