Promis och sexbloggar..

Jag och Jenny har varit ute och gått nu, 5 km! Men det kändes längre tycker jag. Får se om jag kommer upp ur sängen imorrn för rumpan och låren känns ordentligt. Ett annat slagt pain än vad jag hade igår, hihi ; ) Körde även lite slö pilates efter promenaden, jag vill att pilates videon ska laddas klart snart. Kan ju inte ladda ner något här så får se till att den blir klar i helgen! Tog ytterligare en kortis promenix till Ica för att köpa veckans mjölk, det är viktigare med mjölk än vad folk förstår. Jag överlever inte utan! Nu är kycklingbenen i ugnen.

Har hittat två nya sexbloggar jag läst igenom massa ur idag. Mycket roligare än den andra skitbloggen som jag berättat om förrut. Det ända som jag har svårt att förstå av de två nya är hur de har tid att blogga 10 ggr om dagen och jobba när de har barn! Och hur de lyckas ha så spejsat sex just när dom har barn utan att det märks. Och varför båda paren i bloggarna har öppna förhållanden och har massa sex tillsammans med andra. Jag skulle iaf bli avis och förbannad om någon tjej bara skulle peta på Johan :P Och jag har en fundering: killar som har analsex kan troligtvis inte vara så välutrustade. Eller? En liten måndags fundering bara...

Imorgon har vi tagit sovmorgon till 10! Lövly!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback