slut räknat.

Nu vet jag inte vad jag ska räkna längre. Har hoppat runt runt och blandet från alla kapitel. Såklart det finns flera uppgifter att göra men jag vill inte räkna massa i onödan för att sen komma till skolan imorrn och veta att uppgifterna är ovesentliga inför tentan. Om vilken lång mening det blev. Så jag har bestämt mig för att läsa i boken resten av dagen/kvällen. Imorrn repeterar jag konteringen IGEN och även på söndag då jag också går igenom resten. Och så kanske Curt tipsar om nya vessentliga uppgifter imorrn som jag inte gjort än som jag kan träna på innan det bär av till landet med Joey, Mutti & Stone.

Ooooo, kanske ska packa lite : )
Eller måla lite ramar så dom kommer passa fin fint i hallen efter nästa helgs ommålning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback