söndag.

Nu är jag tillbaka från landet. Inte så kul alls ska jag säga er. Detta betyder nämnligen att jag måste plugga dubbelbokföring och ha en ensam söndagkväll utan gottis, ljus och kramar! Inte den ultimata söndagen.. Men eftersom det regnat hela natten, näst intill storm, och fortsatt hela dagen idag fanns det inte så mycket kul att syssla med på landet.

Igår hade vi iaf en jättebra dag. Vi klev upp tidigt för att åka till Rättvik på mega marknad. Och mega var inte att överdriva, varenda gata i stan var fyllda med knallar av olika slag. Dessvärre är jag för snål för att gå på marknad, eller så är det bara för att jag är fattig. Vi köpte en liten vattenpipa á la Jenny. Mycket smidig om man ska ta med den istället för min stora. Vi införskaffade ett hänge till Midori med hennes namn och nummer om hon springer bort igen. Och Johan fynadade två fin fina kollegetröjor för totalt 120kr! Jag ångrar att jag inte köpte : En underbar väska, salami och ett par handbojor med svart ludd ; ) Johan ville köpa ett halsband till mig med ett rosa sten hjärta, urgulligt men jag tyckte att det var lite för dyrt. Då ville han köpa väskan till mig, men det lät jag han inte göra. Han e för söt, love you! Efter några timmar åkte vi tillbaka till Smedjebacken då vi tog en tupplur i bilen. Sedan blev det bastu, mysmiddag, vattenpipa och viiin. Sen ville alla sova när jag var på partyhumör så det var ju bara att hoppa i säng.

Om exakt tre veckor tömmer jag lägenheten och kommer då vara med min älskling VARJE dag!! <3

Nu ska jag se om jag kommer ihåg något från konteringen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback