Tänk nu Mills!

Herregud, nu måste jag vila hjärnan. Har som sagt försökt banka in kontering. De första talen såg jag nog ut som världens största frågetecken. Men efter ett tag så började det klarna upp i huvet. Gick riktigt bra i slutet faktiskt, är de olika kontona som är svåra att hålla reda på.

Jag har kommit på att jag troligtvis inte kommer hinna packa, få hem allt, städa och besiktiga lägenheten (plus plugga) på en och en halv vecka i december. Jag kanske borde få hem allt på en gång nu innan LIAn.. Men då blir jag irriterad för att jag inte sagt upp lägenheten tidigare, men nu är det försent att tänka på det. Isf blir det till att bila de sista 8 dagarna till skolan om jag inte kan bo hos Tore och Anita..

Fundering : Om jag ska fixa så att någon flyttstädar åt mig, borde jag då "laga" hålet i golvet innan eller efter. Om jag gör det innan lär dom ju lägga märke till det när dom skurar..?

Tänk nu Mills!
Nu vill jag bara packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback