TGIF!!

Underbara fredag!
Idag känner jag mig superlycklig! Hade genomgång och räkning av kapitlerna till tentan oh allt känndes glasklart. Det här är första dagen på två veckor som jag känner mig helt lugn inför måndag. Jag satt och sjöng och nynnade lite för Jenny av ren lycka, hoppas att det var uppskattat. Vi planerade också in lite datum då vi ska festa i höst, blir dock inte så många eftersom vi ska jobba på Dansbandskampen en hel del. Men på min födelsedag ska hon komma ner, vecka 48 kommer jag upp samt på hennes födelsedag (i april..) : ) Sen ska vi planera fler fest get together inför våren! Det värsta är att när man sitter och planerar partyn blir man så himla festsugen på en gång! Och jag ska ju ha en lugn helg på landet. Jag vill SUPERFESTA!

Den 8 november har jag kalas för mig, boka in det allihopa!!

Idag var jag logisk och smart en sekund:
"Han vet att jag känner många Johan men han  vet bara att en heter Johan"
Det var ju inte riktigt så jag skulle säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback