tisdag

Idag är ingen rolig dag :( Vi kom till skolan och det visade sig att det helt plötsligt går skitdåligt får vår restaurang! Vi låg tvåa förrut och nu ligger vi sist, hur kunde detta ske?! Vi gjorde lite drastiska förändringar så vi får väl se hur det blir till imorrn. Då är det även sommar i spelet och går troligtvis därför fortsatt dåligt.

Sedan visade det sig att Wickis inte skickat mina omdömen eller betyg för sista LIA perioden till Karin. Det var över 4 månader sen och dom har inte skickat dom. Irriterande! 

Gick till Ica som köpte mig som jag planerat igår en STOR chokladkaka samt en bit fetaost. Den ska visserligen vara till min smaskiga carbonara men lite blir nog över : ) 

Fick denna roliga
länk av min Lee Lee : )
Så nu kommer jag nog spendera degen med den! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback