tisdag.

Idag tog vi sovmorgon och träffades kl 10 i skolan. Tur det för jag har sovit katastrof dåligt hela natten. Och när jag vaknade ilade hela ryggen. Har ont ända från nacken och ner, vet inte vad jag gjort.. Så fort jag går gör det jätteont. Så idag måste jag nog skippa pilatesen :(

Gick snabbare i skolan än vad vi trott så efter det tog jag min skrutt och åkte till Hälla och införskaffade en skjorta till jobbet. Det var dock en 3/4 ärmad och vi skulle ha lång ärm, ska messa Ninni och kolla om det är okej. Kruxet är att jag måste ha en figursydd skjorta annars ser jag ut som ett tält och de figursydda har inte lång ärm..

Ringde Svenska Möten. Jag kan INTE vara där. Och när hon sa det kände jag att golvet rasade samman under mig. Jag kan vara där under våren men man ska ju helst kombinera dessa två LIA-perioder.. Har ett sista kort som jag ska satsa på nu.

Imorrse ringde Johan mig och berättade att hans farfar dött inatt. Så nu vill jag inget annat än att vara hemma hos honom! Och det kan jag inte.. Älskar dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback