tisdag.

Jag lever gott folk! :)

Idag var det andra dagen på praktiken och jag trivs redan hur bra som helst. Alla är snälla och trevliga och ger mig massa ansvar som jag saknade på min förra LIA-plats. Idag satt alla i möte i en timme så jag ståd själv i repan och tog emot alla samtal, wii vad duktig jag kände mig! 

Lite kort om helgen bara eftersom jag inte har leka på datorn sen i lördags. Då jobbade jag som vanligt på dansbandskampen och tjo vilket tempo det var, hela tiden! Tessan, Mickan och jag stod i Foajebaren, mycket trevliga men jag saknade att jobba med lilla Jenny :( Klockan 3 slutade jag efter en timmes städning i baren, halv 5 var jag hemma i Väsby.

I söndags var det den stora flyttar dagen! Så det är fortfarande kaos i hela lägenheten. Tomma kartonger överallt och halvtomma med saker som inte får plats. Men efter min tv-möbel kommer ska allt upp!

Nu ska jag kolla på Desperate :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback