tisdag.

Just nu känner jag att jag inte har ett vettigt ord att skriva. Men det har blivit en rutin att alltid klicka in här och skriva när jag vaknar / kommer hem från skolan. Idag är jag ledig och har inte ett jota att syssla med. Inte ens något att pugga. Eller egentligen finns det väl lite. Säljuppgiften skulle jag ju kunna börja med men igår när jag började visade den sig vara krångligare än vad jag trott. Ska fråga Mutti om lite råd. Igår började jag även på en inledning till examensarbetet, blev mest blaj. Kan dock inte skriva så mycket mer eftersom jag inte vet exakt vad jag ska skriva om än..

Låg i sängen nästan en timme efter att jag vaknat och planerade flytten. Har gjort det 1000 gånger förrut men jag kan inte sluta. Jag planerar hur all ska stå i köksskåpen för att på plats, vilka tröjor som ska ligga vart och hur man ska organisera i klädkammaren mm mm. Fråga om minsta sak jag har här i Västerås så vet jag vart det ska stå (dvs när vi köpt vår tv möbel..)

Idag har jag träningsvärk i rumpan efter pilates men fortfarande bara liiite lite i magen. Typiskt!
Så här går det när man inte har något vettigt att skriva : ) 

Kommentarer
Postat av: Annica

Träningsvärk är inte ett bevis på att man tränat hårt utan mer att man har gjort något som kroppen inte är van vid. Så att du inte får så mycket träningvärk i magen är inte så konstigt eftersom att den är van att jobba! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback