torsdag.

Idag var sista lektionen på ekonomin. Gick igenom allas företag för att se hur det gått. Vi hade gått plus men kom dessvärre typ 7 av 11, men men vi lyckades komma över till plus sidan efter vårat ras iaf. Imorgon skulle vi haft tenta men den sköts upp, skönt! Vi får den, den 7 och har sedan helgen på oss. Så nu har jag helg!

Imorgon ska jag med Jenny på den omtalade after work, GRATIS, tacobufen på BMB! Ska bli superskoj, öldrickandes ska det också bli! Senast kl 12 måste jag dessvärre hem men vi är ju där från fyra så vi hinner leka länge ändå.
På lördag blir det till att jobba hela dagen, utan Jenny :( Hoppas David (hette han så?) jobbar i baren med mig så jag har någon att babbla lite med och äta godis med, haha.  

Nu ska jag försöka få Emma att åka hit och leka med mig :)
Antagligen dömt att misslyckas men jag kan ju försöka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback