torsdag.

En timme i skolan idag :) Fick VG på andra ekonomitentan också. Vilken lycka, om jag inte får VG i ekonimokursen kommer jag bli sur! Sen skrev vi ut lite konkurrensinformation som vi analyserade för att fatta nästa beslut imorrn. 

Kl 12 inatt började någon trevlig granne till mig att spela musik. Till och från så dånade i hela huset, andra gånger hörde man bara basen och ibland lät det som att någon spelade instrument. Jag höll på att bli tokig men lyckades somna någon gång då musiken var avstängd. Sen drömde jag massa underliga saker bland annat om en person som jag lämnat i bakhuvet för ett antal år sedan. I drömmen ville han ha mig men jag sa nej, haha. Sen kunde jag inte stå emot och det stör mig, trots att det var en dröm! Sen skulle jag flytta in i ett jätteläskigt hus som var den största soptippen någonsin. Tapeterna och mattorna var slitna i stycken som ett monster skulle varit där. Så imorrse när jag vaknade kände jag min inte alls utvilad, kändes som att klockan var 5 när den ringde.

Har ätit en smarrig macka och nu ska jag ligga i soffan och mysa och kanske läsa lite. Det spöregnar ute så det blir ingen promis för mig och Jenny. Halv 6 bär det av till Strängnäs och möte inför helgens jobb.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback