torsdag.

Det är jobbigt att bara kunna blogga en gång om dagen, vet ni det? Idag fanns det massa saker att syssla med, tog emot min första bokning idag :) Jag kunde dock inte göra klart den när han frågade "Vad kostar det?" Jag kan inga pris på någonting så jag får ta och lära mig dom. Sen när jag skulle gå hem fick jag massa beröm av Susan och jag ä en sån som tycker om beröm mycket väl så jag blev happy!!

I Kista fixade jag Johans present. Ska hämta den nästa torsdag. Tror inte att den blir lika bra som jag hoppats på men det blir nog lite bra iaf. Det är väl tanken som räknas. Köpte även en isskrapa till min skrutti bangbang (dvs, min bil) och skoputs till stövlarna.   

När jag kom hem var det mer jobb som gällde. Flyttade ut ALLT till förrådet och lägenheten har aldrig känts så stor förrut. Efter middagen ska jag montera våra nattduksbord och damsuga, eller om jag gör det imorgon eftersom jag slutar kl 12! Johan åkte till Finland kl 5 imorrse så jag ska unna mig lite gottis ikväll, hoppas det går någon trevlig film ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback