torsdag.

Budgeteringen i skolan gick betydligt lättare än vad jag trott. Hann med en hel del och är inte längre orolig för kapitel 18 till tentan. Ska räkna på 15, 16, 17 idag. Vid skrivbordet, utan tv, utan data! Detta ska gå fin fint har jag bestämt mig för.

Idag har jag bestämt att jag idag inte ska skriva ett enda negativt ord i min blogg. Igår skrev jag typ inget annat så jag tänkte vända på steken idag. Så om jag räknar, inte kan, får panik och damp så kommer jag inte skriva ett ord om det. Grattis världen som slipper lyssna på mitt ynk! Fick även denna uppenbarelse för jag själv hatar att läsa klaginlägg, så då kan man ju själv inte spendera dagarna att göra det!



Titta så arty jag är med min systemkamera! : )
Längtar till att kunna ta super mys vinterbilder!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback