träning á la blodpudding

Dagens pilatesträning avklarad. Känner mig alltid lite extra duktig när jag legat och stånkat på bollen lite : ) Men jag saknar att gå på riktiga träningspass, i vår gäller det! Och nästa höst blir det dans på balettakademien för hela slanten! Längtar. Har nu ätit middag, blodpudding. Passar på att äta det här ibland för jag får inte göra det hemma. Eller får, får jag såklart men Johan hatar det och mår illa av lukten. Det är GOTTTTT!!

Nu är det bestämt, har pratat med pappa. Söndagen den 26 kommer han med släpet och tömmer lägenheten! WIIIE! 

Aaaaallt som vi behöver göra, e att ta det lite softare och KRAMAS lite mer!


En sådan här myskväll har jag beställt av Johan till fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback