turgumma :)

Nu ska ni få höra på tur i oturen! Idag hämtade Johan min gamla mobil som jag lämnade in på reparation för ett tag sen. Han fick också ett meddelande att pga brist på min min telefon fick jag en ny utbytestelefon, en w380!! Den är minst ett år nyare och hur mycket bättre som helst. Under tiden min telefon var inne så fick jag en ny telefon av Johan. Så nu har jag två supertelefoner och vet inte vilken jag ska använda. Funderar på att sälja den nya, den kostar ca 1700 kr i affären så jag borde ju få en del för den. Men när jag ser den kommer säkert jag vilja ha den själv. Får fundera lite på det.

Det som är otur är att Johan nyligen köpt en ny telefon till sig själv eftersom hans var helt kajko. Vilket var helt onödigt då jag nu har fått en ny supertelefon helt GRATIS som han skulle kunna fått annars.

Ibland ska man ha lite tur också!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback