fredag.

Herregud, tack Jenny för att du ringde! Glömde helt bort att skicka in dagens uppgift innan deadline kl 6. En timme sent blev den inskickad, hoppas att det går bra ändå!! Idag har vi som sagt gjort de första besluten i Hotcalc. Det var roligt och var inte alls svårt. När vi var klara kl 2 känndes det som att vi glömt något (hela klassen hade samma känsla) men det var tydligen inte så mycket att göra som vi trodde.. 

När jag kom hem idag satte jag igång att tejpa runt listerna inför morgondagens målning. Det var inge roligt så jag slutade. Får göra det imorrn innan Emma kommer. Nu var vi tagit en lååång dusch och Johan ska nu laga middag till mig : )

Idag köpte jag jättefina blommor till Johan som jag åkte till hans jobb och lämnade till honom. Jag har knappt några pengar men jag tyckte att han var värd det för han är bäst och inte jag!

Hej Camilla, hoppas du överlever helgen utom mig :) puss på dig sötnos!

Kommentarer
Postat av: camilla

man får väl försöka:P

2008-10-11 @ 13:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback