onsdag.

Idag fanns det inte så jättemycket att göra på "jobbet" Inga gäster på plats.. Så jag och Verania förberede massa inför söndagens inflytt i södra flygeln. Alla ska jobba hela helgen för att hinna klart till måndag då folk ska övernatta, huset ser fortfarande ut som en byggplats! Hoppas de hinner bli klara!! 

När jag slutade åkte jag hem för att hämta Johan sen åkte vi tillbaka till Jakobsberg och IKEA!! Vi storhandlade massa fina saker! Barbord, kökslampa, nattduksbord, badrumshylla, duschstång, vinglas, en väsklåda till mig och en korg till Midori :) Vi provade även ut en ny soffa vi vill ha men fy så dyr den var. En ny soffa får tyvärr vänta några år! 

Imorrn kl 5 på morgonen åker Johan till Finland. Så på eftermiddagen ska jag till Kista och köpa födelsedagspresent till honom. Ska även städa här hemma, få bort alla kartonger, kasta allt skräp, det som inte får plats någonstans ska undertiden bo i uteförrådet. I smyg ska jag även byta till mitt täcke och se om Johan märker något när han kommer hem. Hoppas inte!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback