läsning och musik = avkoppling inte tv!

Ibland är det så fruktansvärt skönt att ha tvn avstängd. Ändå är det, det första jag sätter på när jag kommer hem på dagarna. Lite irriterande, men sant. Man känner sig lugn och blir inte irriterad för att det bara visas massa skit på tv. Låg ett tag helt rakt upp och ner i soffan och lyssnade på musik, mycket mer avslappnande än tv! Nu har jag läst 50 sidor i den hemska boken. Har haft den hur länge som helst men jag har inte hunnit läsa så mycket på sista tiden och så måste man må på "rätt sätt" för att orka läsa en sån hemsk bok.

Imorrn blir det middag och Sex and the city filmen hos Camilla, ska bli riktigt mysigt! Jag rösta på lösvikt godis ;)

"Ska inte du komma hem och överaska mig imorrn?"
Åå, jag vill! Om det inte skulle bli 20 mil, dvs drygt 250 kr extra i bensinkostnader skulle jag det! 


Kommentarer
Postat av: camilla

lösgodis it is:D vi åker till bästa stället och köper i morgon:D

2008-10-16 @ 18:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback