lördag.

Jag har huvudvärk, men det var det värt. Hade så grymt kul igår på BMB med min Lee Lee igår kväll. Farbror Fläsk spelade allt från Carola till Bob Marley till Iron Maden. Det var en tant som var helt crazy, vi antod att det var för att hon inte fått något på länge. Så fort sångaren gick fram till scenkanten tallade hon på hans lår. Och en gång när han böjde sig fram tog hon tag och pussade honom rätt på mun. Vi drack inte alls så mycket, typ 5 öl var men dimman blev ganska, väldigt tjock ändå. Jag har kommit fram till att jag är mer lättpåverkad när jag festar med Jenny, ekonomiskt! Jag tror att vi dansade lite också, men det är lite suddigt :) Shots blev vi också bjudna på, samboca!! Dessvärre tappade vi bort varandra och jag sprang och letade efter henne i 40 minuter. Sen gav jag upp och tog bussen hem. Redan kl 12 var jag hemma vilket kändes bra eftersom vi varit på BMB från kl 5 och jag ska jobba ikväll och inatt.
 
Pratade med Johan inatt och var lite svartis på en grej men han tyckte det var okej. Men när jag frågade om han tyckte jag var dryg ville han inte svara, haha. Inatt efter jobbet åker jag hem till Väsby ist fär hit. Räknade ut att jag tjänar 6 mil på det istället för att köra till Västerås inatt och sedan till Väsby imorgon. Nattmys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback