fredag!

Nu sitter jag kvar i skolan och skriver, kan väl lite gärna göra det här än hemma. Har hållt på i ca 90 minuter och är redan klara. Till på måndag satsar vi på att få ett cateringanbud eller hotellanbud.

Igår kväll var vi i Strängnäs på möte. Jag och Jenny ska ansvara för baren ute i loungen, ska bli huuuur kul som helst. Fick förkläden och pike tröjor så nu är det bara att lämna tillbaka den vita skjortan jag köpt. Mer pengar till mig! Vi ska även servera korv och pizza så kl 2 då det slutar kommer väl vi få alla fylleätare till oss, men det ska vi klara. Det är Silja Line som är en av de största sponsorerna så dom ska göra reklam för Silja Galaxy. Det beetyder att vi ska vara sminkade som rymdvarelser, men dom låvade att vi skulle bli snygga rymdvarelser!

Nu ska jag hem och ta det lugnt tills jag ska iväg till Camilla någongång ikväll. Ska nog börja läsa en ny bok eftersom det hemska tog slut igår. Lite skillnad att läsa en bok som handlar om en flicka som blivit våldtagen av sin pappa mellan 4-14 år och därefter blivit missbrukare av allt som går att missbruk. Och att läsa en bok som handlar om en tjej som har en dröm att bli callgirl på Manhattan. Men lite variation behövs.

Har fått svar från Hufvudsta Gård att jag kan ha min LIA där med dagskonferenser. Blev jätteglad att jag kan få vara där men jag vill ju egentligen inte hålla på med konferenser. Vad ska jag göra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback