"vem har tiden?"

Nu önskar jag att det skulle vara den 20 december. För efter det har jag inget planerat, dvs förrutom julafton och nyår :) Just nu känns det som att jag stressar ihjäl mig och jag hittar ingen tid till allt jag skulle behöva göra. Jobbar ju som sagt 6 lördagar så där försvinner massa tid. Jag ska flytta, fixa iordning hemma, åka till Ikea, LIAn börjar på måndag, jag måste börja fixa inför Johans present, släktträff och fest ska planeras och hållas, säljlednings uppgiften ska göras, måste komma på något till examensarbetet, jobb, jobb, jobb. Pengabrist gör en ju inte heller mindre stressad.. Jag hittar inte ens tid för vaxning, första månaden på ett och ett halvt år som jag inte gör det. Panik, vad ska jag ta mig till efter skräckhistorierna Emma fått från Chris på Brazilian Beauty?

Efter denna helg och när vi fått ordning hemma tror jag nog att mina nerver lugnar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback