ÄNTLIGEN!!

Äntligen!! Jag har fått min studieförsäkan hem till Väsby. Det var sannerligen på tiden, har väntat på den i 2 veckor nu! Så imorrn ska Johan faxa den från jobbet till skolan så den kan skickas iväg imorgon. Så om jag har tur får jag pengarna i början av nästa vecka. Då är det shopping som väntar!! Lycka! Har fortfarande inte fått min faktura från H&M, hmmm.

På onsdag ska Johan med jobbet till London i tre dagar, det är orättvist. Jag vill också till London, har bara varit där en gång och det var under en dag när jag var på språkresa för en massa år sedan. Jag har iaf medelat att han måste köpa något fint till mig, hoppas att han lyssnar på mig ; ) I löv presents!

Jag har fått en ny uppenbarelse. Jag vill ha långt hår. Har alltid velat ha det men nu vill jag 1000 gånger mer. Men med mitt tunna hår så går det helt enkelt inte : ( Funderade på att köpa löshår som Jenny har i spännen men det blir nog svårt att få till rätt färg då dom är antingen superblonda eller jättemörka. Ska spana lite!

Varför bor alla i så fina lägenheter i The Hills, det vill jag också! Om två helger ska jag iaf måla om hallen i Väsby, tjooo!! 

Kyckling i ugnen!! Och ikväll blir det lite pilates! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback