äventyr till Strängnäs :)

Vi är överens! Vi älskar båda min dusch här i Västerås, många fina minnen ; ) Ett av dom är kanske inte när jag knäade Johan i huvet..

Nu har vi varit på äventyr minsann! Det började på tåget när konduktören kom fram till oss och tittade på biljetten. Sedan tittade hon upp och kollade lite konstigt på oss. "Säg inte att vi sitter på fel tåg" sa jag. "Joo" sa hon och nickade! Vi ska alltså till Arboga och sitter på tåget mot Eskilstuna och Norrköping! (IDA var också med, haha)

Vi fick helt enkelt ringa upp Sivan och förklara vårt äventyr och att vi skulle hoppa av i Eskilstuna. Så hon fick rejsa och hämta oss där ist. Sedan började vår resa till Strängnäs som inte heller den blev den lättaste. 1. Vi missade avfarten 2. Bron var avstängd 3. Vi fick köra till stora bron längre bort för att komma över till andra sidan. Men tillslut kom vi fram dit vi skulle. Gick en liten runttur där dansbandskampen ska vara och sedan fikade vi och fick lite info om den. Ska jobba till kl 3 på natten 6 lördagar under november och december. Men det ska bli grymt kul!

Resan hem gick som på räls, inga krångligheter där inte! Så nu sitter jag hemma i soffan igen och ska som sagt hoppa in i duschen!

Sjukdomen kommer! Halsen har gjort ont i några dagar och nu kommer snuvan och spänningshuvudvärken! : (

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback