fredag.

Nu får det vara färdig pluggat för idag! Fick en glad överaskning då de bara gått igenom kapitel 7 idag. Jag slutade genast läsa kapitel 8 och det var jag glad för för det verkade vara krångligt! Lyckades göra 1,5 uppgift av 2. Men den sista skulle gås igenom på måndag igen så det gör inget att min hjärna står på noll just nu!

Snart ska jag leka sällskap åt Emma då hon sa besöka Systemet. Ska även införskaffa något åt Johan på samma gång eftersom han tydlign ska iväg någonstans ikväll. Så för mig blir det soffkväll och Old school på tv. Det värsta är att jag vill vara onyttig när jag är själv, specillt på fredagar. Not roligt!

Har genomfört mitt kort idag från det fantastiska spelet "52 weeks of naughty nights" Jag skulle gömma 3 st lappar runt om i lägenheten för att Johan ska hitta dom, på dom skulle jag skriva porriga saker ; ) Och det gick bra att komma på trots att jag inte var full, men dom skulle blivit roligare om jag varit det. Det är en sak som är säker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback