GRYM måndag!

Igår var första lektionen på ekonomikursen. Föreläsaren var FRUKTANSVÄRD så jag undrar hur jag ska överleva i 6 veckor.. Som tur är är dagarna korta, 08.30-12.00 och bara dessa timmar är jobbiga. Men idag och imorgon är vi lediga. LYX!

Efter de trista timmarna i skolan hände något betydligt roligare. MIN OCH JENNYS KRÄFTSKIVA! Kl 13.00 startade festen och vi var redo! Vi hade våra kräfthattar på oss hela dagen och drack hejdlöst med öl. Vi spelad ölspelet och Hinka mer, och det gjorde vi minsann : ) Hela tiden lyssnade på mina partyskivor och jag fick en överaskning av Jenny som gjorde mig överlycklig. Hon gillar The Kids så när hon helt plötsligt började sjunga med till "Förälskad i lärarn" blev jag överlycklig så vi lyssnade på den säkert 10 gånger under kvällen och massa 60-tals musik! Som alltid hade vi också massa trevligt sexsnack (obligatoriskt på våra gelej) och självklart massa skvaller. Var skulle tjejfester vara utan skvaller?! När klockan helt plötsligt var 8 satte vi igång med kräftorna. Vi satt på golvet och det var totalkaos men hur gott och mysigt som helst. Vi sjöng snapsvisor och nubbad lite också, det var allt som behövdes ; ) Sedan fortlöpte kvällen med allsång i mängder och herrans massa babbel! Vid tolv rundade vi av kvällen med öl och kräftrester över hela golvet och 24 tomma ölburkar, herregad!

Och vi gick till Ica med hattarna på!
Detta måste vi göra om gumman, bäst på fest : ) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback