halvbra träning..

Min första pilatesträning gick väl lite halvt bra.. Antagligen för att alla övningar var nya och att det är svårt att hitta balansen och smidigheten första gången. Men om några gånger ska det nog gå bättre. Tycker mest att det var mag- och ryggövningarna som kändes mycket annars var det inte så farligt. Måste skaffa mig hantlar för nästan alla bröst och axelövningar görs med såna. 

Supermiddag har jag belönat mig med. Eller den kanske inte var super men supergod iaf! Gjorde mer fried rice för att kompletera det som var kvar från lunchen och så stekte jag en alaska pollock som jag hackade och hade i. MUMS!

Wiiiie. Nästa lördag eller söndag är det semifinal, det är bara att hoppas på vinst och sm-final helgen efter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback