I-landsproblem * 1000!

I-landsproblem * 1000!!
Fjärkontrollen till tvn är paj! Först trodde jag att det bara var batterierna så jag bytte dom men den funkade ändå inte! Det betyder att så fort jag vill byta kanal eller höja/sänka ljudet lite så måste jag gå till tvn! Och det är speciellt jobbigt när jag sitter med datorn i knät!

Veronica har varit inloggad på msn! Åter ett teckan från gud eftersom jag tänkte i bilen hem att hon och en caipis skulle få mig på bra humör! Detta betyder att jag pratat med henne för första gången sen hon åkte till Borneo i början av maj! Jag vill leka med henne! Jag orkar inte vänta en massa månader, eller år? :S Jag har ju inge vänner kvar här längre, alla bara flyttar : (

Jag har bränt tungspetsen när jag drack varma koppen, det svider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback