Idol och sötsugen igen!

Herregud : )
De första avsnitten av Idol är ju alltid lika bäst, sen när alla är "bra" och det är finla är det skittrist! Men nu är det bara att njuta av alla kassa sångare! Igår när vi skull sova såg vi på America got talent och dom är ju helt brutala! En av domarna fick en nioåring att gråta när han sa hur kass hon var! Okej det var hon men hon kommer ju få men för livet.. Inte ens jag är så elak!

Efter att ha varit nyttig i snart 4 veckor, dvs utan att äta godis, chips, ost, läsk och allt för onyttig mat har sötsuget nu slagit till : ( Jag är så otroligt godissugen! Jag som har varit så duktig! "Man kan inte vara nyttig utan att äta grönsaker" ALLA vet att jag inte äter grönsaker så sluta tjata och komentera! Ät det ni vill så äter jag det jag vill! Punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback