Lita på Väsbyfolk : )

TÄNK att man alltid kan lita på Väsby människor : )
Iaf 100 gånger mer än stureplansfolk (som jag redan några gånger förklarat vad jag tycker om) För två timmar sedan mailade jag till Perfekt Event som drivs av två som faktiskt bor på pappas gata : ) Nu ringde han upp mig och sa att det är jättekul att jag ville vara hos dom och att det är kul att det finns kompetent personal! Tyvärr har dom inget att göra under perioden vi har LIA men han ville ändå träffa mig och prata och så frågade han när utbildningen är slut. Så nästa onsdag ska vi ha ett litet möte och prata : )

Då är det bara att hitta nya eventbolag att vilja vara på under LIAn men nu känner jag mig lite mer positiv iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback