lite helg bravader..

I lördags var jag och Johan på knallemarknad i Väsby. Den var värdelös, fanns inget kul alls. Köpte en varsin godisrem som är ett måste på marknader sen gick vi till Centrum ist. Och vilka stod på scen om inte EMD. Som alltid måste jag dokumentera vilket Johan tyckte var mycket pinsamt och lämnade mig själv bland alla fjortisar. Sen ville han inte dansa med mig heller när dom sjöng en låt som jag tyckte var bra.. Elakt! 

Senare tog jag min lilla Ford och åkte hem till Emma och Markus i Nacka. Jag hade blivit medbjuden på 35 års kalas. Och herregud vad roligt det var! Hur mycket folk som helst, hur mycket vin, öl och sprit som helst och hur mycket fylla som helst. Det var en sån fest då man bara var glad rakt igenom varenda minut, som förr i tiden : ) Jag och Emma gjorde en kanna, och då slutar det aldrig bra! Igår när jag och Emma kollade på korten slog det oss att vi inte har något minne mellan halv 10 och 4 då vi gick hem. Och mellan 2 och 4 finns det inte ens ett kort så vi kan gissa vad vi gjorde..

Igår började dagen med pizza och film i soffan i Nacka. Sedan kämpade jag mig hem med bilen (bra? troligtvis inte..) Sedan låg jag och Johan i soffan exakt hela dagen och kvällen. Vi orkade inte ens gå 2 minuter till turken för att köpa godis eller cola. Men efter en tupplur blev vi lite piggare och det var tur det tycker jag ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback