liten shoppingrunda.

I Väsby Centrum hittar man verkligen ingenting. Det jag köpte där var ett par nya stay ups och tre styckna SoU trosor, så himla snygga! Jag tog mig vidare till Stinsen för att försöka få lite lyckad shopping där. Det funkade inte heller så bra men lite bättre iaf. Köpte ett helt vanligt gult basic linne eftersom det jag har är helt urtvättat och tappat formen.. Hittade också ett grått jättesnyggt linne med en hängkrage. Köpte även en svart och en vit bh eftersom dom jag har har blivit för små, det är lycka gott folk!

Sedan blev det inte så mycket mer. Tänk att det det alltid är samma visa.. När man har pengar och letar kläder hittar man inget och viceversa. Nästa fredag ska jag in till stan för vaxning så jag tänkte spana på kläder på också, större chans att hitta något där! Hämtade ut biljetten till söndag och köpte massa fredagsgott till oss eftersom vi inte har haft råd med sånt på evigheter!

Har även städat fint här hemma : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback