lördag.

En mycket trevlig morgon (förmiddag) har vi här hemma! Vi vaknade redan 10 men som vanligt är det jobbigt att gå upp på en lördagmornar så vi låg en timme och mös. Sedan flög Johan upp till sitt PlayStation och jag låg kvar i sängen och kollade på Fab 5.  

Nu har jag lyssnat på Thin Lizzy, gör en alltid på topphumör! Och nu kollar jag på filmklipp från Mamma Mia på youtube, åå den var så bra! Honey honey och Lay all your love on me är mina favvo!

Snart blir det badkaret och sedan en snabbtripp till Centrum. Jag ska införskaffa mig en vit t-shirt för mitt H&M presentkort på 50 kr, så jag har råd :P Ikväll ska vi till mamma och fira hennes birthday, nya släkten kommer samt Emma och Markus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback