måndag.

Måndag.. Och trött så in i!
Vaknade redan halv 6 imorrse så jag låg halvt i dvala i en timme till innan det var dags att kämpa sig upp. Sen hände något konstigt! Jag blev klar på 20 minuter, både med håret och sminkningen. Det har aldrig hänt må jag säga. Då hann jag ligga i Johans knä och mysa i 10 minuter innan jag skulle ut till bilen. Morgonmys är bäst!  

Skolan var lagom kul som vanligt, har en del att läsa igen idag också efter torsdagens och fredagens sjukdom.. Orkade inte göra det igår. Efter vi slutat följde Camilla med mig till Hälla. Jag köpte höstjackan jag spanat på, orkar inte leta efter den vinröda längre måste ha en varmare jacka nu. Så det blev den svart/vita hittade även en stor lila väska som jag blev kär i. Och så hade jag LITE framförhållning och köpte en av Johans julklappar : ) Men har man 20% i affären ifråga så är det väl lika bra tycker jag! Mycket nöjd med köpet! 

Nu måste jag komma in på Handelsbanken för att betala mina räkningar men det går inte :(
Ska även leta LIA, panik!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback