måndag.

Idag känner jag mig fortfarande ledsen och tom. Så trots att vi inte var ute och festade hela natten så känns det bra att ligga i sängen i Väsby idag! Johan och Midori ligger i soffan och sover. Jag tvingade mig att vakna vid halv tio, annars kommer jag aldrig att kunna somna ikväll. Har sovit jättedåligt inatt båda två så idag ska vi bara ta det lugnt och mysa. Om Johan vaknar någongång dvs. 

Trots att matchen igår var hemsk har helgen även innehållt en hel del bra saker. I fredags fixade jag supermys till kvällen. Köpte skinka, rostbiff, kycklingben, brie, olika bonjour ostar, cider och choklad till oss. I lördags hade vi en låååång mysig morgon i sängen innan vi i vanlig ordning tog ett lika långt bad. Jag tog mig iväg till Märsta för att träffa fotbollsfruarna. Vi fikade och pysslade ihop massa t-shirts och plansher till matchen, supernice! På kvällen följde jag med Axel på gaybar där hans bror firade sin födelsedag. Det var hur kul som helst, drack massa goda drinkar och kollade på folk. Lyxade och tog sedan en taxi hem. Och igår var ju igår...

Men en av de bästa sakerna är nog att Midori nu har flyttat hem till oss! Och jag tror faktiskt att hon trivs. Hon har inte varit ute än så får se hur det går om hon fattar att hon ska gå hit och inte till pappa eftersom det bara är 10 minuter mellan oss.

Nu ska jag nog väcka min karl!    

Kommentarer
Postat av: Annica

Jasså har ni flyttat henne nu? Kom på en sak, har du råd med kattmat? Det är inte billigt vettu =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback