måndag.

Imorrse släpade jag mig upp 6.30. Lika jobbigt som vanligt men man får kämpa. Ville dock inget annat än ligga kvar men efersom jag missad både torsdag och fredag förra veckan så kunde jag inte missa en till dag. Och jag är glad att jag kämpade mig upp och åkte för idag var en vettig dag i skolan! Någon som minns nollpunktsformen från matteB? Den lekte vi iaf med idag och det känns skönt att ha mattahjärnan kvar, kul var det! Och så fick jag ju träffa min Lee igen efter en veckas hemmaliggandes : )

Efter vi lekt klart med matten blev jag och Jenny bilmekaniker, jag behövde nämnligen fylla på olja. Har behövt det ett bra tag men jag glömmer alltid. Och idag när jag åkte till skolan hördes ett hackand ljud så jag tyckte det var dags nu! Det gick väl sådär i början då jag tänkte hälla oljan i mätstickehålet (har två olika för stickan och oljan..) Det hålet var ca 1,5 cm i diameter och satt under massa saker så jag fattade inte huuuur jag skulle lyckas med att få i oljan där. Men Jenny hittade det riktigt hålet : ) Ska snart lägga upp bilmeks bilderna på bilddagboken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback