onsdag.

Det är redan onsdag och jag är ledig idag också! Igår eftermiddag efter att jag piggnat till och städat lägenhten packade jag om väskan och åkte hem till Väsby. Kände inte för att sitta och häcka i min lilla lägenhet helt själv.. Damsugning och skurning väntar när jag kommer tillbaka, det var lite för jobbigt igår. 

Igår somnade både jag och Johan i stort sätt så fort vi lade oss i sängen, jag höll min inte ens vaken för att kolla på Sex and the city. Sen både smsade och ringde min kära syster och väckte oss : ( Och imorrse ringde Emma och väckte mig, när ska jag få sova i lugn och ro? Idag är det en riktig höstdag ute, grått och regnet ligger hela tiden i luften. Det gör inte så mycket eftersom jag ska spendera dagen med ekonomiböckerna. Läsa, stryka under, läsa, stryka under, läsa och stryka under. Det känns ändå inte så jättejobbigt.  

Kommentarer
Postat av: Annica

Sorry! Ett tips är ju att stänga av ljudet när man sover =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback