onsdag (skit!!!)

Skit helvette! Nu är mitt humör förstört för resten av dagen och kvällen. Jag skulle egentligen ha åka hem till Väsby idag eftersom jag skulle på möte med han som ringde mig från Perfekt Event i Väsby. Han ringde tidigare idag och sa att han tyvärr fått förhinder och jag han var upptagen resten av veckan. Det stör mig inte, vi kan träffas någonannan gång. Det som stör mig är att jag ställt in mig på att få komma hem till Johan sen i måndags då jag åkte hit men nu ska jag inte det! I vanliga fall funkar det bra en vecka (självklart ingen dans på rosor men iaf..) det som är jobbigt är just att jag trodde att jag skulle få komma hem till honom ikväll och bara supermysa! Specielt då det är ända dagen utan träning till kl 21.30!

Om jag skulle träffat han från PE i eftermiddag så skulle jag inte åkt tillbaka till Västerås till fredagens lektion eftersom det blir 20 mil för 3 timmars lektion.. Känns lite onödigt! Men samtidagt ville jag inte missa den eftersom jag var borta förra veckan så nu känns det som att jag måste vara kvar för att gå på den.

Och på fredag då jag kommer hem har han extra insatt träning hela kvällen inför semi på lördagen. Därmed är han borta hela lördagen till 8 då laget antagligen ska ut och festa efteråt. KUUUL HELG!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback