onsdag.

Bokföring.. Det låter 1000 gånger värre än vad det är, så fruktansvärt trist i skolan idag! Men vi fick tillbaka tentorna och jag fick VG. Herregud, jag trodde inte att det gick så bra. Fick 78/96, 2 poäng över vg gränsen. Hoppas verkligen att det går lika bra på nästa tenta, det skulle sitta fint!

Nu har jag tvättstugen, det är verkligen det tråkigaste som finns. Speciellt när maskinerna tar 2 timmar och tvättiden är på 2 timmar. Som tur är var det ingen som tvättade innan mig så jag har till 4 på mig. Så om 30 minuter ska jag hänga upp tvätten och sen kommer Jenny och hämtar mig. Vi ska till Hälla och kolla på skooor! Och lite annat kul. Sedan bär det av till Arboga med tåg tillsammans med Jenny och Ida för att möta upp Siv. Vi ska på infomöta i Strängnäs inför dansbandsjobbet. Hoppas att man får reda på mycket, lön tex!

Imorrn efter skolan är vi ett stort gäng som ska till Harrys för att äta lunch och ta en öl. Det kommer alltså bli en 12öl : ) Men jag och Jenny har självklart en plan på att stanna och ta en extra öl eller två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback