pappas flicka ; )

Nu har jag pratat i telefon med pappa i 45 minuter. Det händer inte ofta men är trevligt när det sker. Han ville se om jag levde här borta i Västerås. Var jättelänge sen jag träffade honom eftersom han nästan alltid är hon Ingalill när jag kommer för att hälsa på. Och dom firade tydligen 7 månader igår med skumpa och räkor. Åå, då blev jag glad! Berättade om mina flytta hem planer så han ska hjälpa mig med all flyttning. Och så frågade jag om Dori och han sa "att det är ju din katt så det är klart att du får ta henne" Wii, så nu ska jag planera när hon ska flytta hem till mig och Johan, wii igen! När jag flyttat hem på riktigt ska jag nog ta att bjuda pappa och Ingalill på middag!

Jag och pappa visar våra fynd från Obs vintern 2005 : )  

Nu ska jag göra min grymma carbonara till middag!

Kommentarer
Postat av: Emma

För att inte tala om festkycklingen!!!

Postat av: Annica

Haha, saknar söndagarna på obs =)

2008-09-17 @ 23:01:05
URL: http://annica89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback