Rockklassiker!

Ååå, vad jag saknar rockklassiker när jag är i Väsrerås! Men tack vare världens snyggaste dator, tele2 och en dongel : ) så kan jag njuta av musiken iaf! Men mitt dumma internet bestämmer sig för att koppla ifrån ibland så jag ska ringa till Tele2 och skälla lite. Eller jag ska fråga om min vän Camilla vill göra det för jag kan inte skälla på folk hur mycket jag än vill... Måste träna på det!

Himlen klarnade inte upp som jag trodde tidigare idag. Den blev snarare som en tjock grå gröt så nu hoppas jag faktiskt på lite mysigt SPÖREGN. Det känns som en sån dag idag : )

Jag vill åka på Rockkryssning! Nu är det försent, men nästa år!! 

Kommentarer
Postat av: Camilla:D

jag kan skälla på dem:) vi kan fixa det i morgon i skolan:D

2008-09-11 @ 15:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback