sjuk torsdag.

Idag är en sån där typisk dag. Jag är sjuk! Igår kväll när vi åkte hem från Strängnäs kände jag att det började, sen small det till som det alltid gör. På endast en timme så var näsan igentäpt (och jag har ingen nässpray!), ögonen rann, huvudet bultade och öronen gjorde ont. Och det värsta jag vet är när man måste sova och andas med öppen mun, läpparna blir toktorra och halsen irriteras. Så inatt har jag vakat varje halvtimme och ynkat för mig själv. Och just idag när vi skulle äta lunch ute och dricka öl efter skolan : ( Ska försöka orka läsa lite ekonomi annars får det vänta till en piggare dag.

Hemma i Väsby ligger Johan sjuk och här i Västerås ligger jag sjuk så vi ynkar tillsammans på telefon. Som det känns nu så planerar jag inte att gå till skolan imorrn så då kanske jag åker hem redan idag.

Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback